دانلود لانچر بسیار زیبای مایکروسافت برای آندروید،Microsoft Launcher یک تجربه جدید در صفحه اصلی را فراهم می کند که به شما امکان می دهد یکپارچه بین تلفن Android و رایانه شخصی خود بروید. Microsoft Launcher ادامه مشاهده عکس یا اسناد را بر روی رایانه شخصی شما آسان می کند ، به شما این امکان را می دهد که در تمام دستگاه های خود بارور تر باشید.

Microsoft Launcher بسیار قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد همه چیز را در تلفن خود سامان دهید. فید شخصی شما مشاهده تقویم ، انجام لیست ها و یادداشت های مهم را در حال حرکت آسان می کند. دستیار دیجیتال شما ، کورتانا ، به شما کمک می کند تا هر روز به اهداف بیشتری برسید. وقتی Microsoft Launcher را به عنوان صفحه اصلی جدید خود تنظیم کنید ، می توانید با برنامه های مورد علاقه خود تازه کار را شروع کنید یا طرح فعلی صفحه اصلی خود را وارد کنید. صفحه اصلی قبلی شما نیز در صورت نیاز ، در دسترس خواهد بود.
 
ویژگی های لانچز مایکروسافت

· Microsoft Launcher را به عنوان صفحه اصلی پیش فرض خود تنظیم کنید تا از یک فید شخصی و قابلیت های بهبود یافته با سایر برنامه های Microsoft خود لذت ببرید.
· فید خود را سفارشی کنید تا اخبار ، رویدادهای تقویم ، اسناد و مخاطبین را با یک نگاه مشاهده کنید.
· کارت تقویم خود را مشاهده کنید تا برنامه خود را به راحتی در دستگاه ها مدیریت کنید.
· از ویژگی های Family استفاده کنید تا ببینید که بچه ها چه مدت در تلفن خود می گذرانند و آنها را بر روی نقشه ، خانه یا مسافرت می بینید. *

ظاهر جدیدی به تلفن خود بدهید
· از تم های سبک ، تاریک و شفاف متناسب با سبک خود استفاده کنید.
· از تصاویر روزانه بینگ به عنوان تصویر زمینه خود لذت ببرید ، یا از عکس های خود استفاده کنید.
· برنامه های خود را با بسته های نمادهای سفارشی شخصی کنید ، و از آیکون های سازگار استفاده کنید تا به آیکون های خود ظاهر و احساس مداوم دهید.

کورتانا
دستیار دیجیتالی شما ، Cortana ، از دستگاه شما در دسترس است.
· Cortana می تواند وظایفی را برای شما انجام دهد مانند خواندن پیام های متنی خوانده نشده ، به شما اطلاع می دهد که تقویم شما چگونه به نظر می رسد و موارد دیگر.
 
ادامه در رایانه شخصی
· عکس های روی تلفن شما فوراً در رایانه شخصی Windows شما در دسترس هستند. **
· یکپارچه انتقال بین ویرایش اسناد در تلفن و رایانه شخصی شما
 
جستجوی وب
· با استفاده از نوار جستجوی جهانی پرتاب مایکروسافت ، می توانید همزمان وب ، فایل ها ، برنامه ها ، اسناد و پیام های خود را جستجو کنید.
 
شخصی سازی حرکت
· شخصی سازی حرکت به شما امکان می دهد تا دو بار ضربه بزنید تا گوشی خود را قفل کنید ، برای کشوی برنامه و موارد دیگر بکشید.

سازماندهی مخاطبین
· مهمترین مخاطبین خود را در نوک انگشتان نگه دارید - آنها را به پوشه ها اضافه کنید ، یا آنها را به صفحه اصلی یا حوض خود بچسبانید.
 

* به یک حساب خانوادگی مایکروسافت و دستگاه های Android که با همان حساب Microsoft Family وارد شده اند ، نیاز دارد. برای اطمینان از دسترسی به مکان های کودک و فعالیت های برنامه از طریق Microsoft Launcher ، باید پرتاب کننده Microsoft هم ​​در دستگاه والدین و هم در دستگاه کودک نصب شود. تنظیم موقعیت مکانی ، تنظیم استفاده از برنامه در دستگاه کودک و تنظیم گروه خانواده Microsoft باید فعال باشد. ویژگی های گزارش فعالیت نیاز به Android 5.0+ در دستگاه کودک دارد.
 
** ادامه استفاده از رایانه شخصی به جدیدترین نسخه بروزرسانی سازندگان Windows 10 Fall نیاز به رایانه Windows دارد
 
با بارگیری Microsoft Launcher گزینه ای برای جایگزینی لانچر پیش فرض یا جابجایی بین لانچر دستگاه وجود دارد. Microsoft Launcher صفحه اصلی رایانه شخصی کاربر را در تلفن Android تکرار نمی کند. کاربران هنوز هم باید برنامه های جدید را از Google Play خریداری و / یا بارگیری کنند. به اندروید 4.2 + نیاز دارد